Ärtsoppedagen

Idag är det kalas-dagen torsdag! Med pom-poms och extra mycket kanel på maten ska jag fira denna försmaks-dag. Det vankas snart helg som i mitt liv vecka 17 består av flytt. BINGO! Där satt den, Sävenäsgatan 3C behöver inte stå tom länge till. Stolarna är gula som solen, golvet är svart som bäckbotten och blommorna är redan på plats. Däremot återstår massa opackad packning kvar i den än så länge folkbokförda lägenheten, men vi har över en månad på oss att tömma skiten. Mot min vilja kommer vi (jag) förmodligen behöva åka tillbaka till Guldheden för att röja och städa upp klen bakom spisen i efterhand. 

PS. Den som inte hjälper till och flytta får inte komma på inflyttningsfesten! Jag skojar inte.




Kommentarer
Postat av: L

Oh, torsdag igen, I love. Och så roligt det ska bli att få se denna färgkavalkad på lördag, mycket nyfiken!

2009-04-23 @ 11:54:53
Postat av: Malin

Jag har just fått någorlunda ordning på mitt torp (läs hyresrätt på tredje plan) så nu är jag redo att ta tag i en ny flytt. Alltså: säg till när jag behövs!

2009-04-23 @ 16:17:36
URL: http://mollysgrove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0