7 juli

Jag försöker att hålla lite koll, jag skriver bland annat upp vilken dag Nour El-Refai sommarpratar i p1. Brevid dagens datum brukar jag ringar in namn när kompisar har namnsdag, vilket jag aldrig sen gör någonting åt. Och visst vore det gött med en ny fin almenacka som man kan vinna här.

Idag står det att jag måste ringa med flera utropstecken. Egentligen skulle jag gjort det redan igår, men jag strök texten på raden i min lilla gubb-kalender och skrev om det till dagens datum. Det finns även ett frågetecken med ett litet resa innan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ring dom nu då!

2009-07-07 @ 14:25:30
Postat av: emser

resa? vart, när, hur?

2009-07-07 @ 23:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0