Previously this week


Här kommer en liten tillbakablick från veckan som gått för er som glömt vad som hänt. När jag väl var på plats på Andra långgatan, sist som vanligt, hade jag några glas att ta igen


Den som inte vill dricka kall öl kan lätt värma den till kroppstempurerad genom att krama glaset hårt



Det blev lite som en hej-på-ett-tag-till-dig-Johan-kväll eftersom han tänker åka truck i Oslo för ett tag



Dale var och där, men med sina arbetskamrater men kom över till vårat bord efter ett tag



Detta kan vara ett av Malins glas jag viftade ner, dessvärre är det inte som på McDonalds att man får ett nytt



Linn var söt, som alltid, i sitt lockiga hår



Alla ville visa vad de kunde för häftigt, Alex körde en gammal klassiker



Patrik, som är lite lik Luuk, hade koll på sina fingrar trots ölen



Pompej och Malin fäktades



Det var små söta svärd från oliverna



Vi som inte kunde spexa roade resten av laget med att visa bilden på körkortet



Linn kalasade på en god drink

Kommentarer
Postat av: Malin

I bet ni hade en lika finfin kväll igår? Attans att jag skulle gå och missa den.



Urtjusiga foton, förresten!

2009-05-21 @ 09:07:07
URL: http://mollysgrove.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0