Under skymningens sken


Igår mötte Lisa och Pompej upp mig efter jobbet för att hipp hipp hurra för en underbar tisdag



När Alex och Dale hade repat färdigt slog de sig ner med varsitt glas brevid oss. På menyn fanns även nytt hår och smilegropar som ser ut som western-krollig-mustasch



Lixander förnekar att de planerat dagens klädseln



Eftersom vi satte oss mitt i en korsning brevid det ättriga grönljuset blev visiten inte lång, vi gick vidare till nästa hörn



På gamla Clara´s nya Deja vy fick vi supergoda earthnuts



Det blev en av varje sort av strupfuktarna



Lisa var fin i sina ölfärgade örhängen som glänste fint



Resten av kvällen var som en saga



Ljusen tändes och vi kurade in oss i filtarna som fick värma oss



Alex betygsätter ölen, filtarna och det fina skenet



Jag ställer mig mitt ivägen för att ta ett uppradat gruppfoto och hoppar på på trottoaren samtidigt som jag klickar av en sån här fin bild


Den sagolika kyrkan som ligger på kullen för tankarna till Askungen när det vankas bal



Vi tog en omväg hem



I fönstrena på låg det pärlemo-fina speglar och borstar



Massa fina bumlingar hängde i en annan inburad butik med fint favoritporslin



Jag undrar hur Dunpond och Dupont samarbetar med ankungarna. Professor Kalkyl ser nöjd ut medans Kapten Haddock smilar upp för kameran. Detta är kombo som lätt slår MacGyver i alla lägen


Imorse åt vi frukost brevid de krispiga och doftande nattplockade syrénerna


Kommentarer
Postat av: Annicka

Nice affär,, kanske vi kan springa in i när jag kommer till Götet (någon gång)!!=9

2009-05-13 @ 12:22:47
Postat av: L

Du fick dig ett par nattsyrener ändå, härligt! Får nog ge mig ut i kvällens skymning på liten turné jag också.

2009-05-13 @ 13:01:55
Postat av: Sussie

ååh syrener luktar ju så himla gott =) helt klart topp 5 dofter :)

2009-05-13 @ 18:31:54
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0