Fågel + hem = Fågelholk


Idag försökte jag ta kort på de här söta änderna som tvättade sig, plaskade och alla gjorde var sin sak. Men när jag kröp närmare så simmade de iväg lite försiktigt åt var sitt håll. Lite väl planerat och tråkigt för mig som inte fick visa vad city-änder helst och egentligen pysslar med.



Så här fint bor några fåglar på den snirkliga vägen som jag går hem från jobbet. Simsalabim är jag inte fri från arbete längre.



Jag vill bo i det citrongula huset som bara ligger några minuter med grusvägen ifrån stan. Tänk vad mysigt att gena över bäcken på det mosstäckta trädet, som för övrigt verkar ha legat där ett tag.

Kommentarer
Postat av: Sussie

har du fått jobb??

GRATTIS i såfall :)

2009-05-08 @ 00:08:26
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0