Första blomman






Jag trodde knappt det var sant när Peter kom med massa tulpaner mitt mellan tvätten här om dagen. Första blomman efter drygt två år. En del skyller på att jag är florist, att det är därför ingen vill köpa blommor till mig. Löjligaste jag hört, klart att jag gillar att få blommor.

Igår var jag hemma för någon sorts förkylning. Skrovlig i halsen, tryck och lockför öronen. Hör ju knappt något inget. Tanten inom mig börjar ta över mig. Så jag passade på att njuta av blommorna och ta en köpe-fika. Nya Ballerina Kladdkaka. Oj, oj, oj, vilken succé. Jag är helt såld. De går inte sluta doppa dem.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad fint med den gröna vasen och duken!

2010-02-06 @ 11:16:41
URL: http://hallonsemla.devote.se
Postat av: annicka

Åhh de är såå goda, åt nog upp halva paketet när vi köpte sådana i helgen-farligt!!=)

2010-02-11 @ 16:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0