Nya lampskärmar


Något i det stramaste är väl denna lampa som hängt med i herrans massa år. Dags för förändring


 
Jag tog min lilla cykel och trampade iväg till Sally bazar som bland annat har massa söta tyger. Jag utgick ifrån det randiga som blivit en liten klenod.



Imorgon tänkte jag ge mig ut på jakt efter några fina band att kanta med, eller varför inte favoriten bollfrans! Lite försent kom jag på att knappar är ganska fina att gruppera. Men nu sitter tyget fast, så det får bli på nästa projekt som är en betydligt större golvlampa.



Kommentarer
Postat av: Annicka

Du är ju en riktig fixarfrasse du !!

De blev Jätte fina

2009-07-09 @ 09:47:43
Postat av: sofia

tack tack! det var jätteskoj och mycket enklare än vad jag trodde. Trådspänningen var inte riktigt med mig, så jag fick göra en grej av det istället för att försöka dölja det.

2009-07-09 @ 21:09:46
Postat av: Anonym

Man kan ju fuska och limma på knapparna i efterhand ; ) Sy nga stygn innan så luras man ännu mer.....

2009-08-15 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0