I can see clearly now


Jag forstätter med temat låt-rubrik av bildens loppisfynd. Den här snirkliga spegeln sprayade jag vit. Den är annars i mässing, inget som jag är något fan av. Det ska bli en spegelvägg i sovrummet på väggen mittemot fondväggen med de grönblommiga tapeten. På så sätt kommer det fina mönstret igen på flera ställen i rummet på ett lekfullt sätt.



Den här vackra ramen ska bli vit, kanske ett projekt för dagen. Precis som bilden visar är den trasig på sina ställen, det gör den ännu mer charmig. Undra hur många som speglat sig i denna skönhet. Det verkar vara originalglas som sitter i ramen, det är små svarta fläckar här och var. Dessutom är den fint välvd i kanterna.

Ska försöka hitta fler udda former, även spraya spetsmönster av ett gammalt tyg på en spegel som saknar ram.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet att det är såna som du som får oss andra att känna oss fruktansvärt ofiffiga, va?

2009-06-04 @ 12:16:41
URL: http://mollysgrove.se/
Postat av: Malin

Alltså, nu var det så längesen vi sågs (flera veckor!) och du har inte skrivit nåt nytt inlägg, så det börjar bli lite olustigt att jag skrev en så där bister kommentar här ovan. Jag menade det förstås som en komplimang. Men av nån anledning valde jag att uttrycka det i avundens ord i stället för att bara rakt upp och ner säga: "Det är så najs att se alla fina grejer du fixar i ert nya hem. Jag ser fram emot att komma och titta på dem irl!"

2009-06-08 @ 21:23:22
Postat av: hamster-ägarn

åh vad söt du är! jag har bara inte hittat till inloggningen, jag tänkte skriva något. men vad jag än skrev såg det ut som jag skrev "äääsch då, sluta". så jag svara, vilket var väldigt olustigt av mig.



men klart vi ska ses. borde dra ihop en sån där sjudundrans-ta-mig-fan-att-alla-kan-komma-fest. det var längesen! vi har väl inte haft någon inflyttningsfest och det är det försent för, men man måste väl inte ha en anledning så jag känner lite press att fixa ett datum. ska fixa det snarast :). så slippe vi sätta oss i såna här krångliga situationer.



fan vad jag är kass på att fatta mig kort.

2009-06-09 @ 09:57:12
URL: http://fiazoo.blogg.se/
Postat av: sofia

oj jag heter fortfarande hamster-ägarn sen något gammal kommentar till jossan... tokigt :)

2009-06-09 @ 09:58:58
URL: http://fiazoo.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, då är vi på samma våglängd. Från en (före detta) hamsterägare till en annan: datum ska spikas och somriga aktiviteter ska hittas på! Och det där med att fatta sig kort, det är ju bara för twittrare!

2009-06-09 @ 10:33:34
Postat av: Sussie

yoo skurt!! Det är den 25 juni (löningsdag och allt) som vi ska till göteborg på konsert!! om du är ledig då så hoppas vi på finfint väder så vi kan åka dit tidigt o slå oss ner i någon park:) annars så har jag endel ledigt senare i sommar juli/augusti då ses vi i götet för lite vinintag =)

2009-06-09 @ 18:59:32
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0