Åtta bilder vardagsrum














Skepp ohoj, här kommer åtta sista bilder från utmaningen att visa sitt hem. Vardagsrummet har nyss fått en gul tapet med fåglar, allas favorit Pip. Jag har hunnit fylla år och fått två fina betongkatter som min jätteduktiga mamma gjort. De ska föreställa mina små prinsessor Pelle och Nisse. Visst syns det vem som är vem? Mamma har fantasin och intresset för belysning så katterna fick liv med en ljusslinga som även blev ögon. De är mina favoriter, både de levande och i de betong.


Kommentarer
Postat av: Malin

Alla inspirerande bilder får mig att längta tills jag också blir stor och får ett fint hem att pyssla med.

2009-11-20 @ 18:55:14
URL: http://www.mollysgrove.se/
Postat av: erry

Oj, så tjusigt det blev med pip-tapeten, men det kan ju inte bli annat med den läckerbiten! :) Betongkatterna var också riktigt läckra!



Ha det bra!

2009-11-21 @ 23:05:31
URL: http://gallerry.blogg.se/
Postat av: Maggan

Vad är det för kamera du fotar med? Åh lampan med grön fot och sådana där gardin-pling-plongar <3

2009-11-22 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0