Blommigt och turkos





Min vardag får gärna vara blommig och turkos under sommaren. Tänk om jag hade en stuga där känslan och färgerna var som min gamla mugg. Som för övrigt är en av de första grejerna jag köpte när jag flyttade hemifrån. Jag har mestadels använt den som vas eller att förvara öppnade konserver i eftersom den är gigantisk. Mina teglas dricker jag vin ur. De är små och nätta, precis som jag vill ha det. Båda skulle lämpa sig fint att dricka te ur, men det gör jag ytterst sällan så därför har de fått nya användningsområden. Blommorna besökte jag i Botaniska trädgården någon gång under vårens alla besök.



Kommentarer
Postat av: erry

Underbara bilder som passar så fint ihop! :)

2010-05-27 @ 20:01:16
URL: http://gallerry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0