Ursäkt nr två

Det är så mycket jag borde göra, istället spisar jag mina gamla skivor som mamma har släpat på från jordens alla hörn. På högsta volym. Den skivan jag lyssnar på just nu är den främsta, en av de absoluta (klassiska) favoriterna.
Jag borde läsa i någon av de här böckerna som ligger i sin enorma hög på bokhyllan. För att vara korrekt skulle det innebära allihopa från pärm till pärm. Jag har slått i de lite, letat efter fina bilder och sökt efter åtminstone en aha-upplevelse. Men läst det har jag inte gjort.

Kommentarer
Postat av: Persilja

Syftar du på skivan man ser PinkFloyds Dark side of the moon? Den är GREAT! Liksom AnotherBrickonthewall eller vad nu skivan heter. Liksom en hel massa andra godingar från den tiden som DeepPurple, Rainbow, Genesis, Santana, Nazareth...

Å nostalgin vaknade nu med full kraft! Jag väckte städlust i dig, du väckte musiklust i mig...bra lustar bägge två och finfina att kombinera! :D

2009-09-21 @ 13:19:47
URL: http://skonahem/blogg/persiljas-hus/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0