Löv it

Mitt gamla jag älskade att köa till loppisar och gå runt och leta bland gammalt skrot. Men så hände det, för ett år sen, där bloggen dog och ungefär när jag blev gravid tröttnade jag. Nu tänker jag över minsta lilla pinal som ska innanför dörren. Jag funderar och ältar om jag kommer gilla det där lilla materialistiska tinget för alltid i alla eveigheters evigheter. Förmodligen inte. Och jag vet hur dålig jag är på att sälja, skänka och ge bort det gamla. Men med de här löven känns det helt annorlunda. De får sitta på väggen tills jag hittat det jag söker... Vad det nu är.

Kommentarer
Postat av: emelie

åh <3

2011-11-01 @ 23:46:29
Postat av: Lotten

Åhh så fina de var! Jag har precis som du blivit lite mätt på loppis.... det drar inte lika mycket som förr. När jag väl är på loppis så köper jag väldigt sällan något numera....

2011-11-02 @ 10:17:19
URL: http://ornnastet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0