En vanlig tisdagsfrulle

Efter en skön helg i Stockholm och en lång, kall tågresa har stackars Pompej dragit på sig lite elaka baskilusker. Hypokondrikern inom mig har tagit över hans kropp som nu tror att det är grissjukan. Så då får man göra det bästa av situationen. Jag gick iväg och köpte en brakfrukost. Dessvärre hjälpte det inte så mycket mot den onda halsen, men jag blev iallafall köttbullemätt!



Vi lyxade till det med något utöver det vanliga. Så här mycket brukar det aldrig vara på frukostbordet en tisdagsgmorgon. Mindre är chansen att tiden finns för att njuta.



Superdupergod fikonmarmelad som har blivit en liten favorit. Jag föll för den fina burken när jag strosade i sylthyllan



Kommentarer
Postat av: Lopp

Åh Berså! Och smörasken - kärlek :) Måste testa fikonmarmelad nån gång.

2009-08-26 @ 08:42:56
URL: http://mymbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0