Favoritkatter

I sommar var vi en hel del själva i mina föräldras hus då de, som bekant, var bortresta. Jag passade på att mysa så mycket jag bara kunde med mina gosiga katter, som är en del av mitt fiazoo. De är riktiga livsnjutare, jag har så mycket att lära mig av de.





Pelle-kissen slumrar till och passar på att sträcka ut sig så mycket som det bara går när han har hela soffan för sig själv



Nisse är en egen katt, men när jag höll på med den här buketten blev han väldigt tam och nyfiken. Han satte sig på höften och luktade på blommorna.Vanligtvis är han som en arg tjur och det är bara på hans villkor.

Kommentarer
Postat av: Annicka

har kissen flyttat till Götet än?

2009-08-26 @ 12:44:23
Postat av: sofia

ooh nej. han kommer nog aldrig få följa med hit. inte så länge vi bor nära en stor väg, som E20. han som springer in och ut hela tiden skulle nog tycka det var tråkigt att behöva gå genom trappuppgången varje gång och sitta där nere jamandes alldeles ensam. han trivs nog bäst i fkp så länge jag inte bor i ett hus

2009-08-27 @ 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0