Randigt i runda former

Under helgens storstadsbesök hade jag förrutom spelningen med Coldplay en butik att se fram emot. Helt fantastiska Afro Art som bara sprudlar av regnbågens alla färger. Jag blev alldeles till mig när jag fick ta och känna på alla härliga material. Det var absolut inga problem alls att släpa med sig en randig, rund matta och matchande korg till alla tidningar som ligger överallt. Inte om ni frågar mig iallafall, men däremot var det inte heller jag som fick släpa på den tunga väskan när vi väl skulle hem.



Den här var inte lätt att kort på, den måste ses i verkligheten. Ränderna förstärker verkligen den runda formen och gör sig alldeles utomordentligt på det svarta golvet. Jag blir så glad av att bara titta på den.



En stor rymlig korg som dessutom är en fröjd för ögat.


Kommentarer
Postat av: Persilja

Avundsjuk ända ut i tårna! :D Jag ÄLSKAR afroart! Världens bästa butik. Som tur är finns de ju på nätet numer men jag anar att de finaste grejorna inte finns där...

Supersupersnygga grejor du fick med dig!

2009-08-26 @ 07:10:15
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0