Tillbaka-tittut på semestern

Då var det augusti, nystart, snart vinter. Både längtan och ångest finns i luften och runtomkring. Semestern och de ljusaste sommardagarna är förbi. Själv så satt jag i bil de varmaste dagarna under ledigheten på grund av dålig planering av mig och min bättre hälft (som annars är bättre på att planera). Jag gjorde dessutom ett av de sämsta besluten i mitt liv att inte följa med ner till Marocko i år. Även om det var många mysiga kvällar, roadtrips och fina fester med goda vänner så kunde jag inte låta bli att tänka på pärlan där nere i Afrika. Dubbledarn!





Jag hittade den här töntiga bilden på mig och mamma från semestern i Marocko 2007. Vi står och väntar på en bil tror jag, what to do?



Shoppa i medinan, helst varannan dag. Pruta, pruta, pruta!! Alla dofter, människor, mönster och den mysiga stämningen. Love it



Släktmiddagarna brukar ofta bryta ut i någon form av musikal. Farmor (till höger) brukar skaka loss ordentligt som alltid följs av en nära-döden-upplevelsen dagen efter. Kusiner, fastrar, farbror och pappa jammar bara med



Men framförallt saknade jag att bara njuta av värmen, vattnet, vågorna och en te-frukost med bröder och kusiner. Här är vi i strandstugan och latar oss vid Atlantens enorma vågor som lockar surfare från hela världen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Bilden på dig och din mamma är ju underbar! Jag sitter här och fnissar.

2009-08-20 @ 09:35:10
URL: http://mollysgrove.se/
Postat av: Persilja

Shoppa i medinan låter verkligen inte fel. Och frukost med den utsikten! Du får åka dubbelt så länge nästa sommar!!!

2009-08-21 @ 10:39:58
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se
Postat av: Kate Moss

Jag satt länge och försökte klura ut vad det var som var så töntigt med bilden på dig och din mama... Jag måste alltså tycka att det är helt normalt att vara enbent!



2009-08-21 @ 15:23:08
Postat av: Sandor

Hahaha samis frilla!!!!

2009-08-23 @ 03:03:08
Postat av: Sofia

kate moss: men hörru du emma, hur ser det ut med väskan mitt på magen då? som en magväska fast med axelrem. not so cool.

2009-08-23 @ 18:22:13
URL: http://fiazoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0