Det lilla tant-hjärtat


Igår gick jag och Pompej en sväng på stan och ramlade rätt in i det här fina diskstället. Det fick snällt följa med oss hem




Det är mycket roligare att stå och diska när elfanterna marsherar framför mig. Då slipper jag titta på det hemska kaklet som snart ska få åka ner



Den (osmakligt) laserade bröstpanelen kommer inom sinom tid åka på en skvätt med täckande färg. Bordet blir förmodligen vitt. Det är bara ursäkter som gör att inget händer. No more ugly tant-kök! Jag gillar ju tanten inom, men hon är lite sötare än så här. Kanske blir det några prickar på väggarna? Dagens projekt är att klä om lampskärmarna i fönstret. Sally bazar har en uppsjö av massa söta fina tyger

Kommentarer
Postat av: Annicka

Det var väl på tiden=)

2009-07-09 @ 09:48:40
Postat av: Sofia

haha, ja som jag vart och taffsat på det :)



men nu så! du är hjärtligt välkommen att komma hit och diska så du kan prova det nya fina diskstället

2009-07-09 @ 21:10:48
Postat av: Persilja

Fiiint med de illgula stolarna till det svarta. Är ju redan SÅÅÅ snyggt men låter lovande med alla idéer! Och diskstället!!!! Och kaklet är fiint! Oj vad glad jag är att jag hittade hit!!!! Kul att du hittade mig så att jag hittade dig! :D

2009-07-10 @ 14:55:57
URL: http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se
Postat av: Jossan

Oh ja, prickar är fint. Du kan få mina annars om du vill. De skulle behöva någon som tog hand om dem lite bättre. Hello, skulle inte ni komma hit snart? Då kan jag visa min favvobutik. Pip

2009-07-22 @ 15:36:02
URL: http://mymbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0