Tack alla underbara!

Att ha sommarkalas är tydligen lite som att fylla år. Efter mer än 12 timmars festande, ätande och en orgie i glassfrosseri hade badrum, kylskåp och rum fått massa nya kompisar.



Malin gjorde det rätta och gav en florist underbart fina blommor! En stor bukett med en så vacker färg



Antingen är Lisa på väg att flytta in hos oss eller så är det mitt "åååh, vilken fin en sån vill jag ha..." som fått denna lilla sötsak att pryda badrumshyllan hemma hos oss. Den luktar underbart, jag undrar om den går att äta?


Fransmännen hade med en jättefin aloe vera, en växt man både kan titta på och använda som salva på sår eller brännskador. Fruktfattet hade mer frukt efter än innan festen, det vet i tusan hur det gick till?


Kanske borde ha midsommarfest i veckan igen, för i kylskåpet finns det inte så mycket mer än alla världens olika sillar




Kommentarer
Postat av: Lajsa

Damn, vilken lyckoträff att ha sommarparty! Ja, eventuellt håller jag på att flytta in hos er, om sötsaken trivs det vill säga, tycker att det är så grönt och skönt hemma i eran crib.

2009-06-22 @ 16:55:49
Postat av: Mallan

Jag smet dit några frukter. Busigt va!

2009-06-24 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0