Ett litet glittrande kort


På lördag är det bröllopsfest med tema maskerad. Jag fick i uppgift att fixa ett kort till det brudparet. Jag spexade till kortet lite nu när det inte är så krystat och traditionellt. Härligt! :)



Jag har tydligen pärlat upp en liten prinsesskrona som jag hade tänkt hänga i G:et, så det fick bli ett hjärta



Jag har inte gett upp än, men en groda ska jag väl kunna hitta som går att hänga i Johans J. Vill få till den här sagan. En lite pussmun kanske borde klippas ut. Har funderingar på att göra en pil av en pinne och lite papper som ska gå genom J och G.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e duktig du!

Jemp!

2009-06-10 @ 17:08:37
Postat av: Sussie

guud vad fint!! duktig du är!

Tapeten var hur snygg som helst och känns väldigt "du" =)

2009-06-10 @ 22:41:55
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0