Rätt ska vara rätt så det inte blir fel

Den där Tisdagstävlingen som var för några veckor sen och ännu flera veckor sen har fått sina vinnare, men inga priser minsann. Tokigt tokigt. Lugn Alex som var först ut med att sätta mitt i prick på kartan, Konsthallen på Götaplatsen. Sen var det loppis-räven Jennie som hade koll på PK-loppisens priser. 10 spänn för alla fyra tallrikarna, det är annat än här i storstaden vill jag lova då jag såg fyra likadana som jag glatt tänkte köpa men de kostade 180 spänn.

Hur som haver ska jag skicka iväg något fint till er på posten, jag har inte glömt bort er. Hade en tanke först, men det gick inte att lösa så får tänka om lite snabbt och smidigt. Vänta er fin-fina paket nästa vecka! Nu är det helg och inga brev kommer fram då postkontoret är stängt/jag får lite bonustid på mig.

Ps: det är inte flyttkorten som åker omkring i Sverige just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är spänd av förväntan!:)

//Jempa

2009-05-15 @ 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0