Sittplatser för sju


Det här är inte något vänterum eller en försäljning, det är så det ser ut framför våran tv. Beroende på vilket humör jag eller Pompej är på, kan vi alltid sitta bekvämt.

Två kuddar som är staplade på varandra, lite chinese-style som även kan bli två sittplatser. Eller varför inte sätta sig bekvämt och lägga upp fötterna på fotpallen som hör till snurrfåtöljen? Om man vill komma ner med fötterna på jorden kan man ta ett platt fall i den marokanska puffen, som även funkar finfint som fotpall till den gröna fåtöljen jag fått av mormor. Min favorit är såklart den svarta gungstol med de enorma mederna, det är inte alla som vågar ta upp fötterna och luta sig tillbaka till den utan att streta emot.
Jag längtar inte längre efter den vräkigt stora soffan, det här är ju the ultimate! Eller en multi-mate som min ordvitsande mamma skulle säga.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Grattis vad kul =) Det är ju perfekt jobb!! hoppas du kommer att trivas där :) men det gör du nog.. är det den som liksom "hör ihop" med lagerhaus???

2009-05-08 @ 13:39:30
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/
Postat av: L

Men hej, Grattis till jobb, vad roligt! =)

2009-05-08 @ 18:41:11
Postat av: Annicka

Vilken snygg lampa!!=)

2009-05-09 @ 10:46:48
Postat av: Anonym

Häftigt med alla stolar!

Grattis till jobbet för fasen...måste kännas underbart!!

cash cash cash!!



//Jempa

2009-05-09 @ 17:59:43
Postat av: Grus

Supersmart! Och fint. Förresten letar jag efter biograffåtöljer. Vet damen var man får tag på sådana? Jag har letat på blocket, loppis, i secondhandbutiker och gamla hörn utan resultat. Det måste ju finnas en massa stolar där ute som inte används längre?

2009-05-09 @ 20:02:11
URL: http://mymbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0