Söndagsfrunch

I fredags var vi på eftermiddagsbio och såg kanske en av min världs bästa filmer - 500 days of Summer. Fin pojke, söt flicka, härlig musik och vackra färger. Nu vill till och med jag åka till New York.

I verkligheten idag så åt vi frunch som innehöll kanelpannkakor med sockrade blåbär, vaniljglass och fikonmarmelad. En sjukling i soffan och jag röstade för ett helt race med bara film och så blev det.



Första pannkakan, tre skopor glass och lite blåbär



Andra pannkakan, tre skopor glass och mängder av blåbär




Kommentarer
Postat av: Maggan

Tusan. Vad gott. Är det en burk som står där bakom..? Ser fin ut. Vi åker till Bahamas tycker jag. Å käkar ananas på plajan.

2009-11-01 @ 21:13:59
URL: http://mymbel.blogg.se/
Postat av: Malin

Oh no, smittade jag den stackarn?

2009-11-02 @ 08:11:55
URL: http://mollysgrove.se/
Postat av: Anonym

Det såg inte helt fel ut!

//Jempa

2009-11-02 @ 12:25:53
Postat av: sussie

åh den filmen vill jag med se :)

2009-11-02 @ 21:26:53
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/
Postat av: sofia

maggs: Det är en burk som jag tycker ser ut som en fin karusell (det är inte alls likt). JA! BAHAMAS



pantson: hm, kanske. i skrivande stund verker det i min trasiga fotled. tänk om jag står på tur?



jemp: det va gött som fan!



sussie: ja! se den. skitbra. lätt en av världens bästa fem filmer, om du frågar en tönt som mig som bara vill se verkliga filmer.



2009-11-03 @ 08:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0