Fler djur på fiazoo


I mitt fiazoo finns det snart mer elefanter än i Indien. Igår fick jag tre små djur, de är bara 2-3 cm stora (med svans!), på posten.

I en liten påse för lösgodis har dem fraktats genom vårat falukorv-långa land från Loppan till mig. Tänk om det går att köra en skruv rakt igenom djuren så jag kan använda dem som krokar på toaletten. Med rumpan mot kaklet på väggarna kan det bli lite roligt. En dusch av vit sprayfärg så är vi nästan i mål.
Hmm, en zebra hade varit lekfullt roligt med sitt fina möster. (Önska, önska) Varför tänkte jag inte på det?



Kommentarer
Postat av: Margit

Haha ibland går önskningar i uppfyllelse snabbare än man tror (beroende på hur de gula bilarna tar sig genom falukorven). PiP!

2009-09-02 @ 20:11:26
Postat av: Annicka

vilken fantasi du har tjejen!=)

2009-09-08 @ 11:08:12
Postat av: Sanna

Låter som en prilligt rolig ide, go for it girl! =)

2009-09-12 @ 16:35:59
URL: http://krimskramsan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0