Back in business





Då var jag tillbaka. Sommaren gör mig lat, tydligen. Jag tänker i blogginlägg och tror att de blir gjorda. Men icke. Det är lite sån jag är. Tänker ständigt på små projekt, ändringar och justeringar jag vill göra, ibland händer det att jag drar igång dem. Desto mer sällan att jag avslutar alla idéer. Här ovan ser ni en fin yttertrappa i en av alla gränder i Salé och min pappas fasters golv som jag blev lite kär i under sommarens tripp. På tal om den, har jag inte visat er lägenheten än. Kika tillbaka så småningom, då kanske det ligger lite nya bilder uppe.

Ps. Dessutom kan jag dela med mig av alla dessa små projekt som inte blivit avslutade ännu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjohoo! Ska bli kul att få se den däringa lägenheten. Hug pårej!

2010-08-25 @ 20:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0