Interiörerna















Här kommer sista skymten av Marocko på ett tag. Jag vet inte hur jag lyckats få bilder på bara lampor, soffan och de stora skåpena? Men så blev det visst. Lägenheten har nu allt vad som behövs, men jag vill ha mer. More is more!

Det roliga med att shoppa i Marocko är att det mesta är gjort för hand. Kuddarna sys upp på beställningen, soffornas stommar och madrasser måttbeställs på centimetern som sen snickras och sys efter dina önskemål. Det underlättar ju inte för den veliga (mig) som har desto mer att välja på, men det känns och ger liv i alla material.

Kommentarer
Postat av: Lotten

Åhh vilka underbara detaljer! Jag älskar alla mönster, färger och kan nästan känna doften av Marocko ;-) Tofsen var min absoluta favorit - såå himla fin!



Kraam Lotten

2010-08-27 @ 08:50:22
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: susanna

åh tack för tipset, vore ju skiitkul, kanske slänger iväg ett mail där bara för att liksom! =)

2010-08-27 @ 18:25:56
URL: http://sussieoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0