Frukost nummer två



På veckodagarna brukar jag gå upp vid samma tid som min kära sambo. Även om jag inte ska till någon föreläsning förrän klockan 13, för då finns det både tid och behov för två frukostar. Mmm vad gött!! Den första innan åtta och den andra någon gång på förmiddagen. Idag blev den senare en stor kopp kaffe med mycket mjölk och lite kardemumma. Till det käkade jag vindruvor, en äggmacka med kalkon och spiskummin (bästis med ägg). Jag har aldrig och kommer aldrig förstå dem som inte äter frukost. Det är så mysigt och framförallt en självklar start på dagen.


Kommentarer
Postat av: Lopppan

Hjärta! Så fint med dubbelfrukost och lite tid mellan första och andra. Älskar också frulle nu för tiden. Gärna första hemma och andra på kafé. Glöm inte att hålla koll på mjölken när du värmer den på spisen bara. Jag igår: "MEN vad konstigt det luktar från köket?!". Hej Husmor <-- not. Fint med vindruvor i grönt glas+++ Puss

2010-02-25 @ 12:21:35
URL: http://mymbel.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Mysigt!

Tack för tipset om frisör, ligger lite långt bort från mig bara, men ska hålla det i minnet.

Det borde vara kul att gå till frisören men istället får man ångest!

2010-02-25 @ 12:45:42
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja men exakt så!

2010-02-25 @ 13:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0