I mina burkar








I min samling med burkar förvarar jag andra små olika samlingar. Det är de allra käraste burkarna som får stå till tjänst. De som innehåller bollfransar och muffinsformar fick jag av mormor i somras när jag rensade skafferiet i hennes stuga. En sån tur att jag var där och snokade. Det är få burkar som är sprillans nya, den med knappar är ett exempel. Mamma gav mig en så passande fin burk med en text som skulle kunna vara citat från mig själv. "A balanced diet is a piece of cake in each hand"


Kommentarer
Postat av: erry

Vilka underbara samlingar i dina underbara burkar! :)

2010-02-11 @ 15:16:53
URL: http://gallerry.blogg.se/
Postat av: annicka

ååååhhh underbara burkar.. du skulle nog bli fotograf, så fina bilder!

2010-02-11 @ 16:03:42
Postat av: Anonym

Men åhh bollfransar!

Letat som fan efter det!

vart har du snokat upp det?

Enda gången jag hittade bollfransar så vägra människan som köpt dom att berätta vart hon köpt dom.

Vi är inte kompisar längre hahaha.

//Jennie

2010-02-11 @ 19:07:20
Postat av: Persilja

Härlig blogg!!! Till Jennie som söker bollfransar vill jag tipsa om "bortbytingen" på bloggplatsen. Hon har mängder med gamla fina bollfransar.

2010-02-12 @ 22:40:27
URL: http://skonahem/blogg/persiljas-hus
Postat av: Anonym

Jag kom på det att bortbytingen har massa bollfrans, så jag mailade jennie. hoppades även på att gitte hade några meter över till mig, väntar ivrigt på svar. :)



kul att ta upp kontakten igen persilja! du är inspirerande.

2010-02-13 @ 15:21:00
Postat av: Sanna

Underbara burkar! Mmm bollfransar kan man göra mycket kul med..min passion är annars knappar =) hihi..

2010-02-13 @ 19:02:28
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0