And the award goes to

I gala tider som dessa fick jag en söt award av Gallerry. Vilken tur att jag förberett ett litet tacktal.
Tack.





I awarden ingår:
- Kopiera awarden till min blogg
- Länka till personen som gett mig awarden
- Berätta sju intressanta fakta om mig själv
- Välja sju andra bloggar att ge awarden till
- Länka till deras bloggar
- Lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.

Sju saker om mig:
- I en etta som jag bodde i hade jag åtta olika färger plus en guldblommig tapet på väggarna.
- Jag bad mamma måla tatueringen på min rygg.
- Jag lät en kompis tatuerat fjärilarna på handleden. Jag var hans fjärde försökskanin.
- Jag samlar bland annat på skålar på fot och överkast.
- Jag är sjudundrans bra på att baka kladdkaka.
- Jag är utbildad florist men pluggar nu till lärare.
- Jag äger inga jeans, går alltid i kjol eller klänning.


Sju bloggare som får awarden av mig:
- Mollysgrove som målar fantastiskt!
- Kvirrevitt med sitt inspirerande hem
- Lotten är helt tokig på att fynda fint på loppis och virka vackert
- Nina är en underbar formgivare
- Frydogdesign som alltid exploderar med färg och mönster
- Imittlunehi ger mig syglädje och får mig att vilja byta ut hela världens färger till pastell
- Mymbel guidar oss genom Sthlms tokiga lappar, hundar, skyltar och skyltfönster,



Kommentarer
Postat av: Lotten

Åhh tusen tack snälla du! Kul att få veta lite mer om dig....

Vad kul att du tyckte om den lilla presenten du fick med i brevet ;-)



Kram

2010-01-27 @ 09:22:33
URL: http://ornnastet.blogspot.com
Postat av: erry

Vad kul att få veta lite mer om dig!



Jag är faktiskt också en sån där kjol/klänningstjej, ibland får jag för mig att jag ska ha jeans men då känner jag mig mest bara ful och konstig :P

2010-01-27 @ 17:30:36
URL: http://gallerry.blogg.se/
Postat av: m

Tack rara för awarden! Hoppar att skicka vidare den, men om jag skulle awarda nån skulle det bli du.



Puss



Ps. Väldigt nyfiken på de åtta färgerna i ettan.

2010-01-28 @ 22:10:15
URL: http://mymbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0