Här! är jag

Ibland har jag bara inget att berätta om. Men den som vill se förändring kan uppdatera fönstret så försvinner fiskar och mitt halva zoo.

Jag har gått in i blogg-väggen, åkt på blogg-com, har bara inget att säga. Måste päsa lite tills jag kommer på något att visa eller berätta om. Det finns ju så mycket smått här i livet, men jag hittar inget, nada, niet. Det är tomt. I blogg-huvudet alltså. Men jag finns kvar.

Undertiden kan ni sjunga med till Fibes, oh fibes som inspirerat mig till att göra det djurfritt (för alla er allergicker). Ni finns ju fortfarande kvar även om man aldrig pratar om er. Miljön, fildelning och arbetslösheten är så mycket viktigare så vi glömmer bort er stackare. Jag lider med er, jag gillar djur och har haft och har många djur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0